Å ena sidan har Radisich sagt att Patrick Watts var på fel plats vid fel tillfälle, snurrade och fick sig en rejäl törn, å andra sidan berättar Peugeot-föraren att han var hjul mot hjul med David Brabham som var långsam vid utgången på Clearways och knuffade Derek Warwick lite brett utanför, Watts blev knuffad av australiensarens BMW in mot depåmuren och resulterade i en allvarlig kollision.
lördag 23 september 2017
BTCC-klassiker - Brands Hatch 1995
Första varvet på helgens andra race slutade i en hemsk olycka vid Brabham Straight, vi följer Paul Radisich i sin blåa Ford Mondeo när han vill köra förbi Julian Bailey precis framför men till höger så ser han en rödvit Peugeot peka framvagnen åt fel håll, blir påkörd i 210 km/h och rödflaggen kom omedelbart.
Å ena sidan har Radisich sagt att Patrick Watts var på fel plats vid fel tillfälle, snurrade och fick sig en rejäl törn, å andra sidan berättar Peugeot-föraren att han var hjul mot hjul med David Brabham som var långsam vid utgången på Clearways och knuffade Derek Warwick lite brett utanför, Watts blev knuffad av australiensarens BMW in mot depåmuren och resulterade i en allvarlig kollision.
Å ena sidan har Radisich sagt att Patrick Watts var på fel plats vid fel tillfälle, snurrade och fick sig en rejäl törn, å andra sidan berättar Peugeot-föraren att han var hjul mot hjul med David Brabham som var långsam vid utgången på Clearways och knuffade Derek Warwick lite brett utanför, Watts blev knuffad av australiensarens BMW in mot depåmuren och resulterade i en allvarlig kollision.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar