Flera nybilsägare respektive elbilsskeptiker tycker att en underleverantör ville hjälpa några fabrikat att bygga batteripaket till nyare personbilar om inte utvecklingen står inom racingsatsningens ramverk, en anställd hos GS-facket inklusive en från IF Metall klargjorde via insiderrapport att en batterifabrik beläget i Kidlington utanför Oxford öppnades för allmänheten och skapar 300 nya jobb till de tillsvidareanställda varpå en bråkdel med lånekontrakt från andra företag ville falla på en köpoption istället.
Idag är Williams Advanced Engineering som är en del av Williams F1: s kärnföretag på väg mot nya höjder efter att Fortescue köpte 60 % aktiekurs i ägarskapet, här kan byggnadens alla avdelningar om man lägger till Rapid Prototyping-rummet som husets hjärta erbjuda viktig industriell fokus per automatik och det är därför som de timanställda i fabriken kräver mer än bara punktlighet i schemat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar