torsdag 3 oktober 2024

Officiell film om Citroën Berlingo II

I våras hade jag riktat min reservtid framför datorn på något intressant, min passion för skåpbilar, herrgårdsvagnar och MPV: n har legat i större betygsskala under alla dessa år jämfört med bilfantaster som valde att gå från det traditionsrika till det äventyrliga med högre markfrigång och dyrare ingångspris, jag satt på min sittdyna och tittat på en 19 minuter lång presentationsfilm om Citroën Berlingo Multispace av den andra generationen.

Jag i varje fall tycker att Berlingon är så pass omtyckt av småbarnsfamiljer för sin mångsidighet, pålitlighetsrekord och förvaringsutrymmen, populariteten blev väldigt utbredd världen över när den nådde kultstatus tack vare lönsamheten i försäljningskurvan och i själva klippet så visas många viktiga faktorer som aktiv säkerhet för chaufför, medpassagerare, användning av bilbarnstol, telematik, luftkonditionering och åkkomfort vid landsvägskörning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar